5 TRUCURI PENTRU A NU TE ABATE DE LA DIETĂ

03/02/2019

Știm cu toate cât de tentant este să poftești la mâncarea colegilor, a soțului sau a altor persoane, cu atât mai mult în cazul în care mergem la o petrecere, dar și în viața de zi cu zi.

Știm că dieta ne ajută, știm că sănătatea noastră este în balanță, dar educația și obișnuința își spun cuvântul de cele mai multe ori.

Care ar fi soluția?

Găsim mai jos 5 trucuri pentru a nu ne abate de la dieta noastră zilnică, fără să ne izolăm social și fără să fim tentate să poftim la bucatele altor persoane. Aceste trucuri sunt:

1. Dacă de cu seara pui cana pentru ceai pe aragaz, cutia de ceai, pe pultul de lângă aragaz și mierea alături de cutiuța cu ceai, ai cele mai multe șanse ca dimineața, în loc să le aduni pe toate, pentru că te încurcă, să-ți pui o cană cu apă la fiert, pentru a-ți face ceai,  până când te pregătești de plecare.

În acest fel îți cureți colonul de dimineață, îți îmbunătățești digestia și ai suficientă energie pentru a începe o nouă zi.

2. La sfârșit de săptămână poți să-ți faci o oală cu ciorbă pentru cel mult 2-3 zile. În acest fel, nu va trebui să-ți gătești zilnic mâncarea mâncarea pentru servici și vei avea un pachet numai bun pentru prânz.

Se poate cumpăra un fierbător sub formă de cană, care chiar nu arată rău, luați câteva polonice de ciorbă într-un borcănel și la prânz vă puteți pune să mâncați.

Pentru zilele care rămân se poate pune ca și pachet la servici un bol de sticlă cu capac plin cu salată care poate să conțină: roșii, ardei, rucola, spanac, frunze de pătrunjel, castravete, avocado, semințe de cânepă, ulei de măsline sau cânepă, puțină smântână de orez, o lămâie sau jumătate, în funcție de preferințe. Se poate cumpăra năut sau fasole pe care să le adăugați în salate și astfel aveți toți nutrienții necesari, fără a vă încărca prea tare astfel încât să nu vă mai puteți concentra pentru tot restul zilei.

3. Pentru cină încercați să faceți ceva care să vă placă așa de mult încât să nu vă deranjeze grătarul soțului sau budinca de ciocolată a copilului.

Dacă ești singura din familie care ține un astfel de regim, poți să-ți cumperi o pungă întreagă de fructe de mare, pește de care dorești, paste cu morcovi sau sfeclă roșie, verdețuri de toate felurile, avocado, diverse tipuri de alune, nuci și îți poți pregăti un meniu pe care îl vor invidia toți și astfel nu te vei mai simți privată de la o anumită mâncare, ci privilegiată pentru ceea ce mănânci. Este o shimbare de concepție pe care o vei simți imediat și te va ajuta în luarea deciziilor corecte.

4. Tot timpul trebuie să ai în frigider, congelator sau dulap, ceva dulce și bun de mâncat astfel încât dacă ai musafiri sau copilul dorește ceva dulce să nu devi pofticioasă pe mâncarea sa. Dacă ai tot timpul ceva ce ți se pare foarte bun, nu vei pofti altă mâncare, în schimb dacă îți faci ceva mediocru potrivit standardelor tale, nu vei fi mulțumită în situații de criză și vei renunța mai ușor.

Nu este dificil să ai o dietă, chiar dacă la început ți se pare că nimic din ceea ce ai făcut până în prezent nu te-a avantajat și nimic din ce ai vrea să păstrezi nu se mai poate. 

Nu ai venit pe lume împreună cu un tort de ciocolată. Această plăcere gustativă ai deprins-o pe parcurs și la fel de ușor o poți înlocui cu altceva, cu condiția să te chinui puțin până când găsești o altă rețetă suficient de bună și care să-ți satisfacă toate pretențiile. Nu este imposibil, dar este necesară implicarea ta!

5. La ceva timp ar trebui să ai și o zi de post pentru detoxifiere. Dacă acea zi este una agitată, în care să-ți poți efectiv spune că nu ai timp să mănânci, iar când ajungi acasă, ești prea obosită să îți mai faci ceva, ești gâștigată. În acest caz încearcă să ai un strugure pe masă pentru a ciuguli câte un bob, sau pregătește-ți de cu seara o sticla cu suc proaspăt de strugure și nu-ți va părea un calvar.

Sunt trucuri, din punctul meu de vedere, mai ușor de urmat și care ne ajută să ne menținem dieta, fără să poftim la alte bucate, fără să ne simțim private de mâncare și având toți nutrienții necesari. În acest mod, în loc să ne simțim compătimite, vom vedea cum îi motivăm pe cei din jurul nostru pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Succes cu dieta!

 

Site creat în WebWave